FAQ
Zamówienia
Jak złożyć zamówienie?Aby złożyć zamówienie, wybierz produkt, kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” lub „Kup teraz” a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w koszyku.
Czy muszę posiadać konto, żeby złożyć zamówienie?Aby złożyć zamówienie, nie musisz posiadać konta. Możesz złożyć zamówienie jako Gość. Wystarczy, że podasz adres e-mail i będziesz postępował zgodnie z instrukcjami podanymi w koszyku.
Płatności
Jakie metody płatności oferujecie?Na BeauYou.pl możesz zapłacić poprzez:
- BLIK
- Przelew bankowy
- Google Pay
- Karty Visa i Mastercard
- P24NOW - zapłać do 54 dni później lub na raty
Nie oferujemy opcji płatności przelewem tradycyjnym. Wynika to z braku możliwości zarezerwowania towaru w systemie w przypadku późniejszej płatności. W konsekwencji takie zamówienie mogłoby zostać anulowane.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?Nie. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa. Jeśli to się zmieni, będziemy o tym informować na stronie BeauYou.pl
Nie przekierowało mnie do płatności... Jak mam zapłacić?
Otwórz otrzymany e-mail z potwierdzeniem Twojego zamówienia > Kliknij "Wyświetl swoje zamówienie" > Kliknij "Ponów płatność". Następnie zostaniesz przekierowany do systemu płatności Przelewy24 gdzie możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
Uwaga: powyższy sposób działa przez około 2 godziny po założonym zamówieniu, po tym czasie zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.
Wysyłka i dostawa
Czy są darmowe wysyłki?
Tak, przy zamówieniach od 250 zł koszt wysyłki wynosi 0 zł.
Jaki jest czas wysyłki?
Wysyłki realizowane są w ciągu 24 godzin od złożonego i opłaconego zamówienia. Dostawy realizowane są w ciągu 1-3 dni roboczych od opłacenia zamówienia. Od momentu wysyłki, kurier ma 48 godzin na doręczenie przesyłki.
Jakie formy dostawy oferujecie?Obecnie dostępną formą dostawy jest:
- InPost Paczkomaty 24/7
- InPost Kurier
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz numer zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail. Po wysyłce towaru otrzymasz potwierdzenie mailowe wraz z numerem listu przewozowego.
Co mam zrobić, jeśli nie ma mnie w domu podczas doręczania paczki?Możesz poprosić kuriera o pozostawienie przesyłki pod drzwiami lub u sąsiada.
Kurier może spróbować również dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego, jednak pamiętaj, że nie ma takiego obowiązku.
Zamówienia standardowo wysyłane są jedynie na terenie Polski. Jeśli jednak chcesz zamówić wysyłkę za granicę, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy lub e-mail sklep@beauyou.pl
Zwroty i Reklamacje
Jak zwrócić zamówienie i gdzie je wysłać?Zgodnie z art. 34 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta, bezpośrednie koszty odesłania produktu ponosi Kupujący.
Kiedy otrzymam zwrot środków za zamówienie?Zgodnie z ustawą o umowach na odległość na zwrot mamy 14 dni.
Jak mogę zareklamować produkt kupiony online?Jeśli dostarczono Ci wadliwy produkt zakupiony poprzez naszą stronę internetową, prosimy zapoznanie się ze szczegółami w zakładce: Zwroty i reklamacje, następnie o kontakt z Działem Obsługi Klienta poprzez wysłanie e-mail na adres: sklep@beauyou.pl lub przez zakładkę: Formularz kontaktowy.
Postaramy się rozwiązać Twój problem jak najszybciej i zaaranżować wymianę produktu.
Produkty
Czy wszystkie produkty dostępne na stronie posiadacie w magazynie?Tak, wszystkie produkty dostępne na stronie, dostępne są w naszym magazynie, stąd możemy zagwarantować szybką wysyłkę. WAŻNE! Może się zdarzyć, że w danej sekundzie ostatnią sztukę towaru będą chciały kupić dwie lub więcej osób. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, nasz Dział Obsługi Klienta poinformuje Cię o tym niezwłocznie. Uwaga, jeśli produkt jest w przedsprzedaży wówczas oznacza to, że produktu jeszcze nie ma w sklepie i będzie dostępny w przyszłości. Podobnie sytuacja ma się w przypadku produktów personalizowanych.
Kontakt
Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?Z Biurem Obsługi Klienta możesz skontaktować się poprzez formularz w zakładce: Skontaktuj się z nami lub wysłanie wiadomości na adres e-mail: sklep@beauyou.pl